Te koop, een ware forum legende! Enkel te koop omdat ik een nieuwe besteld heb (ja deze keer wel). Geweldig horloge en in mijn ogen de beste duiker beschikbaar voor dat geld.
Merk en model: Seiko SPB453
Diameter: 40mm
Leeftijd: 11/2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03/2026
Factuur en/of certificaat: factuur inclusief
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet en met internationale garantie, geen Japan only gerommel
Verzendkosten of afgehaald in regio: UPS verzenden 15 euro
Conditie (krassen, werking etc): zie beschrijving
Soort uurwerk en kaliber: 6R55
Vraagprijs: 750 euro, ja bijna de helft van de 1400 msrp.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Te koop, deze forum legende. Het onderwerp van een iconische forum-fittie. Ikzelf omschrijf de staat als zeer goed en niet zo goed als nieuw, that’s how I roll. Wat stopt mij om hem als ‘splinternieuw’ te omschrijven?
- krasjes op de onderste gepolijste vlakken van de lugs onderaan. Licht krasje links, wat zwaardere krasjes rechts. Zie foto’s 9 tot 16. In het ‘ervaringen met’ topic in kwestie staan ook wat uitvergrootte tegenlicht closeups. Ga die zeker checken.
- wat veegjes in tegenlicht zichtbaar bij de sluiting. Zie foto 3.
- lichte krasjes op de gepolijste zijkantjes van de links tengevolge band inkorten.
Voor de rest zie ik niets en zoals jullie weten ben ik nauwgezet