TK: Seiko SPB453

Bij deze bied ik mijn Seiko SPB453 duikhorloge aan. Met het mooie zwart-wit contrast tussen wijzers, plaat, witte lume en bezel en een waterdichtheid van 300m is dit het ideale zomer/duikhorloge. Zelf heb ik het horloge amper gedragen wegens teveel concurrentie in de horlogedoos en dat is toch jammer. Ik heb wat anders op het oog, dus liever geen ruilvoorstellen.

Het horloge wordt geleverd inclusief originele doos en papieren, met de originele stalen band met alle schakels, een extra aftermarket clasp met quick-adjustment (die fijner op het horloge zit dan de stock Seiko clasp) én een extra 20mm ‘safari black canvas strap’ van Bulang and Sons. Met de zomer in aantocht een mooie deal!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Merk en model: Seiko SPB453
Diameter: 40 mm
Leeftijd: juni 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2024
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, inclusief extra sluiting met quick-adjust
Verzendkosten of afgehaald: afhalen of verzending voor risico en rekening van koper. Betaling per bankoverschrijving.
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6R55
Vraagprijs: 1.050 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

12 likes