TK: Seiko SRP313, Dracula Monster, zeer goede staat

Te koop: Seiko Dracula Monster uit 2016. Mooi horloge, maar in de praktijk draag ik hem te weinig en heb bovendien weer andere horloges op het oog. Staat is zeer goed, een paar desk diving krasjes op de sluiting, verder bijna als nieuw. Schakels die ik heb verwijderd zitten erbij.
Dit is van voor de datum dat ik dat belangrijk vond, dus geen originele doos of papieren. Wel verstuurd in een ander goed (blikken) doosje.

Geen ruil.

Merk en model: Seiko SRP313, Dracula Monster
Diameter: 43mm
Leeftijd: nieuw gekocht in 2016, dus 9 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April 2016
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: alleen de extra schakels voor de band
Verzendkosten of afgehaald: Klein pakket incl track & trace: 5,45 (België: 9,50)
Conditie (krassen, werking etc): wat desk diving krasjes op de sluiting, verder vind ik maar twee minimale plekjes (zie laatste foto)
Soort uurwerk en kaliber: Automaat, Seiko 4R36, loopt uitstekend
Vraagprijs: 375 Euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes