TK: Seiko SRPL91K1 Gene Kranz

Aangeschaft afgelopen zomer als een zomerknaller maar mag weg omdat ik toe ben aan iets nieuws. Alleen te koop gezien ik nog niet weet wat het nieuws gaat worden.

Te koop:

Merk en model: Seiko SRPL91K1 “Gene Kranz”
Diameter: 38.2mm diameter, 12.3mm dik, 44.7mm lug to lug, 20mm lug breedte.
Leeftijd: 15-07-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 15-07-2025
Factuur en/of certificaat: digitaal aanwezig indien gewenst.
Originele doos en/of eventuele accessoires: volledige set, nieuw aangeschaft. Alle schakels voor de band aanwezig. Nu afgesteld op 16,5/17cm. Let op: Nato op foto alleen ter illustratie en niet meegeleverd!
Verzendkosten of afgehaald in regio: verzenden risico koper, af te halen in Zeewolde.
Conditie (krassen, werking etc): 9/10. Voorzijde kast, glas & bezel volledig krasvrij. Alle zichtbare haarlijntjes zitten aan de zijkanten en achterkanten van de lugs gezien de band vaak gewisseld is voor Nato en weer terug.
Soort uurwerk en kaliber: 4R36 automaat
Vraagprijs: €395

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

26 likes

Omhoog en naar beneden naar €370.
Ophalen kan natuurlijk ook na de winterse week.

1 like

Up!

Omhoog ermee :slight_smile:

1 like

Winterknaller, zomerbeuker, het kan allemaal. Up!