TK: Serica 4512 fieldwatch “Commando” - Destro
Te Koop (geen inruil).
Ik verkoop deze Serica 4512 fieldwatch namens mijn vrouw. Ze weet er dus vanaf.
Horloge is in goede staat, geen butsen of deuken, maar heeft wel wat lichte gebruikssporen/krassen. Technisch in orde. Schroefkroon is ook 100%. Altijd zorgvuldig gebruikt. Saffierglas is ook krasvrij.
Horloge is heel weinig gedragen.
Dit is gewoon een erg toffe fieldwatch van het Franse microbrand Serica die het erg goed doet op nato tijdens de vakantie. Of natuurlijk op de originele “bonklip”, waar het horloge op geleverd is.
Merk en model: Serica 4512 Commando Destro
Diameter: 37.7mm
Dikte: 11.3mm
Water resistance: 200m, perfect voor vakantie!
Leeftijd: 27 oktober 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2023
Factuur en/of certificaat: Brief van Serica (met datum), maar geen certificaat/pasje.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Kartonnen doos, omdoos en doos
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen regio Dordrecht of verzenden kosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Goede staat
Soort uurwerk en kaliber: Handopwinder Swiss SOPROD P24
Prijs: € 520,–
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Als je de “4512” nog niet zo goed kent, hierbij een artikel van Fratello.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.