Hierbij bied ik mijn Sinn u50 tegimented aan. Gekocht omdat ik 2 jaar terug de overstap van landmacht naar luchtmacht maakt. En me dit een zeer geschikt werk horloge leek. En dat is het eigenlijk ook echt. Want hij krast niet. Dit is dus echt een ultieme tool beuker. Voor een 500m waterdicht is hij erg plat. En je zou door de slanke lugs niet denken dat die 41mm in diameter is . Want daar door draagt hij meer als een 40mm. Ik vind het qua draagbaarheid vergelijkbaar met 5 digit Rolex. Alleen net iets zwaarder. Dus dat is echt top.
Maar ik merk toch dat hij blijft liggen en dat is zonde. Dus hopelijk vind hij een nieuwe thuis bij iemand waar hij wel met regelmaat om de pols hangt.
Zoals altijd gaat die vanaf nu de kluis in. En wordt hij niet gedragen tot dat een nieuwe eigenaar zich meld.
GEEN INTERESSE IN RUILEN OF LOWBALL OFFERS! So don’t even try. Dus blijf ver uit mijn buurt alsjeblieft.
Merk en model: Sinn u50 tegimented
Diameter: 41mm
Leeftijd: 2 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 23 september 2023
Factuur en/of certificaat: factuur en garantie pas aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos aanwezig, met meerdere onderdelen, zie foto’s. Ook zit er een mooie travel pouche bij.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk, ophalen mogelijk in friesland
Conditie (krassen, werking etc): conditie is heel goed. Geen krassen door de tegiment bescherming. Op een schakel aan de 6 uur zijde zit een klein butjes. Maar valt weg tussen de schakels bij het dragen heeft mij nooit gestoord. En waar de clasp wat wrijving geeft zitten de gebruikelijke plekjes.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch, sellita sw300-1
Vraagprijs: €2600 exc verzend
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.