Ben ik de enige die de wijzers te kort vind?
Op de gebruikelijke wrijvings plekje bij de clasp na smetteloos
Zal morgen foto’s maken om hier te posten.
Even lang (of kort) als op de andere 556-modellen? Alleen heb je hier wel weinig contrast met de gepolijste wijzers en wijzerplaat.
Nu je’t zegt… weer eentje geruïneerd.
Wijzer zijn niet korter of langer dan de reguliere 556i. Nooit eerder opgevallen? Niet de eerste keer dat ik het hoor over de 556i, ik zie het persoonlijk nog altijd niet.
Dat was mij inderdaad ook opgevallen. Misschien valt het in het echt minder op.
EZM3.J
Na lang zoeken eindelijk voor een schappelijke prijs op de kop kunnen tikken.
Mooiste EZM3 imho
(Let niet op de datum)
Proficiat met deze speciale Sinn, was me nog onbekend! Ziet er nog een stukje minimalistischer uit dan de standaard EZM3.
Misschien een lange zoektocht, maar de beloning is groot
Heel gaaf, ziet er nog onberispelijk uit ook
Sla je slag mensen voordat @ATallGuyCollectingWatches zich bedenkt. Zo’n U50 is wel echt heel tof. Wat mij betreft heeft dit horloge de perfecte afmetingen voor een duiker.
Deze is inderdaad wel erg mooi hoor!
En ik let wel op de datum. Deze is prachtig subtiel rood.
Proficiat
Heel mooi! En inderdaad in superstaat zo te zien.
Voor een 500 meter waterdicht is die echt heel plat. En door de slanke lugs draagt hij als een 40mm ipv 41
Topper! Gratuliere!
Vanwege de draagbaarheid neem ik de U50 altijd mee op vakantie. Nu ook alweer bijna een week om de pols.
De mijne heeft wel wat veegjes in de AR coating bij de 9 uur. Was al zo toen ik hem 2e hands kocht. Stoor mij er niet aan maar zit er soms wel aan te denken om de hele coating eraf te halen. Heb daar wel een iets over gelezen hier op het forum.
niet een foto van vandaag
Voor degene hier die het gemist hebben.
Ik vind die nieuwe sluiting echt wel een enorme verbetering.
Had ik destijds graag op mijn EZM3 gehad.
Persoonlijk vond ik die oude sluiting wat goedkoop ogen en aanvoelen.
Dit ziet er echt veel beter uit.
Prachtige duiker trouwens!