Tk: Smiths Everest prs 25 - wit

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en enkel te koop. Na een aantal de timefactors te hebben gehad beslist er nog maar eentje te zullen overhouden, nl mijn eerste en reeds doorleefde expedition. Onderstaande witte everest die te koop is is echter nog mooi als een snoepje. Te veel overlap in de collectie, geeft me keuzestress en :tooth:pijn. Zal me vast ook wel weer spijten en dan komt er onvermijdelijk een andere variant maar voorlopig mag ie gaan …



Merk en model: Smiths Everest prs 25 - wit
Diameter: 36 mm
Leeftijd: mei


2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): mei 2023
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, alles behalve het timefactors poetsdoekje

Verzendkosten of afgehaald: inclusief verzendkosten, afhaling in Wevelgem kan ook
Conditie (krassen, werking etc): heel mooi, gebruikelijke microswirls, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: miyota 9015

Vraagprijs: 490 incl verzending.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).








.

15 likes

Omhoog met deze schoonheid. :white_heart: Loopt binnen cosc trouwens en geen miyota rotorgeluid. Perfecte daily.

1 like

Eenmalige drop naar 460 incl. verzending. :white_heart:
Minder gaat het niet worden dat weten jullie ook ;-).

2 likes


Wit is het nieuwe zwart en zeker met mooi weer op komst. Nog een paar upjes geduld en dan ook op andere kanalen.

3 likes

Het is niet omdat al mijn foto’s door elkaar en quasi ondersteboven staan dat dit geen serieus horloge is. :grin:

Ik luister.

Up

Vakantiegeld is bijna daar! :fireworks:

450 en anders blijft ze ook maar in de kist, moet niet weg.

Laatste up, ik geef er een handgeschilderd postkaartje bij.

1 like