TK: Spinnaker Dumas

Zo, dan denk je een fantastisch horloge voor deze zomer gevonden te hebben, zit je met je arm even ergens klem en heb je de bezel gesloopt. Balen!!!

Contact opgenomen met de Spinnaker zelf. Natuurlijk kunnen ze het vervangen, even opsturen, alles in een nieuwe kast plaatsten (geen bezel wissel, heel raar) en weer terug sturen. Kosten zijn dan zo hoog dat ik beter een nieuwe kan kopen…wat ik natuurlijk niet ga doen.

Dus een leuk projectje voor het handige forumlid die via een Chinese website een passende bezel kan regelen.

Merk en model: Spinnaker Dumas
Diameter: 44mm
Leeftijd: 2 jaar oud
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei
Factuur en/of certificaat: N.v.t.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alles wat erbij geleverd is, zit erbij.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Opsturen en ophalen zijn mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Horloge werkt perfect is als nieuw, geen krassen of andere beschadigingen, maar wel een kapotte bezel. Band is origineel en ongedragen.
Soort uurwerk en kaliber: NH35
Vraagprijs: €90

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierboven staan een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan .
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

3 likes