Bij deze bied ik mijn Squale 1521 te koop aan. Met deze klassieker ben je helemaal klaar voor het WK en voor de zomer.
Het horloge is juni 2024 bij Andre Arens geweest. Hier is het gedemagnetiseerd, afgesteld, pakking opnieuw van vet voorzien en 10bar waterdicht getest. Service was (nog) niet nodig.
Het verplichte rijtje:
Te koop (geen ruilvoorstellen s.v.p.):
Merk en model: Squale 1521 50 Atmos polished blue
Diameter: 42mm (maar draagt door de kastvorm eerder als een comfortabele 40mm)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07-2023
Leeftijd: 04/2018
Factuur en/of certificaat: complete set met factuur, certificaat en hang-tag
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos + horloge + aantal bandjes
Verzendkosten of afgehaald in regio: bij voorkeur face-to-face overdracht. Anders verzenden op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette gedragen staat, de bezel insert begint al mooi te vergrijzen
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2
Vraagprijs: 700,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.