TK: Squale 1521 classic polished zwart

Te koop: Squale 1521 classic zwart

Super lekker zomerhorloge. Het horloge komt met 6 banden waarvan 1x origineel Squale leder, 1x Wolbrook tropic, 1x olijfgroene zuludiver sailcloth, 1x leder en 2x nato. Veel completer kan haast niet. Het horloge is uit 2022 en heeft de nodige haarlijntjes. Dat is onvermijdelijk op al die gepolijste delen. Ook zitten er enkele bandenwisselspoortjes op de achterzijde van de lugs. Verder heb ik geen schade of butsen kunnen ontdekken.

• Merk en model: Squale 1521 classic
  • Diameter: 42mm
  • Leeftijd: 31-01-2022
  • Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): okt 2025
  • Factuur en/of certificaat: alles aanwezig
  • Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig. Inclusief 5 extra banden.
  • Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk. Verzendkosten voor koper.
  • Conditie (krassen, werking etc): zie bovenstaande beschrijving.
  • Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1 Elabore
  • Vraagprijs: 650 euro.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes

Up