[TK] Squale 1521 Full lume staal + rubber

Te koop - geen ruil.

Ik ga wat minderen met de duikers, dus deze mag weg.
Gekocht als vakantiehorloge, feitelijk 2 vakanties gedragen vorig jaar en verder in het kistje.

Hele toffe polished 1521 / 50 atmos met full lume wijzerplaat waardoor vrolijke geel-groene zomerse duiker!
Origineel geleverd op de - zeer prettige - stalen band, maar ik heb er ook een originele Squale rubberband (nieuwprijs 140 ekkies :flushed:) bijgekocht.

Merk en model: Squale 50 atmos - 1521FULL.SQ20L
Diameter: 42 mm (draagt niet groot)
Leeftijd: mei 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2025 door mij nieuw aangeschaft bij NL Squale dealer
Factuur en/of certificaat: Yes. Complete set, zie foto.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Yes. Complete set, zie foto.
Verzendkosten of afgehaald in regio: regio 020. Voorkeur ophalen, verzenden risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat! Kast geen butsen/krassen, enkele haarlijntjes maar niks opvallends. Op de bezelinlay bij 48 klein butsje. Stalen band met onvermijdelijke draagsporen.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1 Elaboré automaat
Vraagprijs: 999. Nieuwprijs 1560 + 140 voor de extra band.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Mvg bor

Voldoende referenties alhier.

21 likes

Uppie!
Prijs voor de set staal + rubber mag naar 950.

Optioneel kan de stalen -polished- band los in de verkoop. Prijs daarvoor 150 euro (nieuw los 270).
(Voor horloge op rubber dan 800 euro - maar alleen als de stalen band eerst los verkocht wordt.)

Horloge alleen op staal kan ook, dan prijs 850 euro.
Rubberband wordt alleen los verkocht (100 eu) als eerst horloge weg is.

Snappen we m nog? :joy:.

Mvg

4 likes

Up. Ook mooi op stof.

6 likes