Deze toffe Squale mag het nest verlaten wat mij betreft. Kortgeleden overgenomen van gewaardeerd forumlid en met plezier gedragen maar met tevens een Squale Sole Cascante in huis is inmiddels toch 1 teveel
Kortom, het is weer tijd voor iets anders (ernaast).
De welbekende stoere Von Büren kastvorm op dit limited model is brushed met prachtige polished bevels. Dat speelt erg mooi met het licht en geeft een sjieke uitstraling. De fraaie oranje accenten maken het plaatje af. Uurwerk loop zeer strak op zo’n +4s per dag.
Het horloge is in absolute topstaat, je kunt bijna zeggen zo goed als nieuw. Een paar zeer minieme (!) bandenwisselspoortjes op de lugs maar die zijn met het blote oog niet zichtbaar als horloge om de pols zit. Geheel compleet uiteraard én met 2 Squale banden (1 extra dus).
Informatie:
- Merk en model: Squale 1521 Marina Militare Limited edition nr 079/500
- Leeftijd: September 2024
- Datum waarop in mijn bezit is gekomen: 23 augustus 2025
- Conditie: Topstaat! Bijna als nieuw te noemen. Een paar zeer minieme (!) bandenwisselspoortjes op de lugs maar die zijn met het blote oog niet zichtbaar als horloge om de pols zit.
- Extra’s: Horloge komt met 2 Squale banden. Een leren band (met oranje stiksel) en een extra Von Büren Professional rubber band. Beiden met Squale gesp. Zie foto’s.
- Papieren, doos en eventuele accessoires: Compleet, zie foto
- Opsturen/Ophalen: Persoonlijke overdracht in Den Haag (Bezuidenhout) heeft de voorkeur. Opsturen is mogelijk maar wel op risico en kosten koper, en alleen voor de volle verkoopwaarde verzekerd & aangetekend.
- Vraagprijs: € 925,- via bankoverschrijving of betaalverzoek (excl. eventuele verzendkosten).
Specs van de Squale website:
Hieronder een paar eigen foto’s (band op foto nr 3 is niet inbegrepen!). Indien meer foto’s gewenst…let me know.
Vragen graag via pb. In principe geen inruil en er zit helaas weinig rek in de vraagprijs omdat deze al zeer scherp is (nieuwprijs is € 1.590).