Aangezien de 2001 nergens heen gaat mag deze vertrekken om een plekje in de doos te maken voor een volgende aankoop ik denk niet dat je (of ik) een tweede zal vinden die zo mooi is, mét Squale inscriptie en ETA 2824 (vraag je horlogemaker maar hoe fijn dat is
) welke ook nog eens keurig loopt
(ik kwam in de praktijk op gemiddeld +3.5s/d)
Komt oorspronkelijk uit 2018 (originele pasje zit erbij) en is 24 juni 2025 opnieuw verkocht met een jaar garantie (certificaatje zit er ook bij).
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en niet te ruil
Merk en model: Squale 1521 PVD
Diameter: 42mm (maar Von Büren hè)
Leeftijd: aug 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2 sept 2025
Factuur en/of certificaat: oorspronkelijk certificaat en van reseller
Originele doos en/of eventuele accessoires: géén doos (kun je nog oppikken in het lichtblauw als je daar waarde aan hecht)
Verzendkosten of afgehaald: ca. €10 aangetekend
Conditie (krassen, werking etc): raar om te zeggen over zo’n ‘oud’ horloge maar zo goed als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2
Prijs: €699
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.