TK: SQUALE 1545 BLUE HFLE + 3x GESP € 725

Ik ga verder met het trimmen van mijn collectie. Echt veel teveel horloges die ik te weinig draag. De drie 1545-jes van Squale gaan er ook uit.

Dit is de HFLE2024 met de hypnotiserende blauwe wijzerplaat op een stalen band. Nummer 3 van de 100 die er indertijd gemaakt zijn. Ik heb hem gekocht op de echt toffe Squale stalen band. Daarnaast heb ik er ook 3 Squale-gespen erbij: twee van 18 mm en één van 16 mm. Je kunt dan bijna alle lederen, rubberen, FKM of canvas-banden op zetten. Verder een waterdichtheid van 300 meter, een keramische bezel en saffierglas.

Het verplichte (!) rijtje: Te koop

Merk en model: SQUALE 1545 BLUE HFLE
Diameter: 40 mm, lug-to-lug 48 mm, lugs 20 mm
Leeftijd: 9 juni 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 9 juni 2024, 1e eigenaar.

Factuur en/of certificaat: instructieboekje en garantiecertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set bestaande uit de blauwe Squale doos.
Verzendkosten: € 11, aangetekend + track/trace

Conditie (krassen, werking etc): perfect (als nieuw), paar keer gedragen

Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1B automatisch uurwerk, echte no-date, 28.8bph, 38 uur reserve

Vraagprijs: € 725

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Advertentie 15 uit 24 in 2025

21 likes

:+1: Upperdeup :point_up:

1 like