TK; Squale 1545 staal + nato

Te koop een Squale 1545 met de stalen band en een 2-piece nato. Deze mag weg omdat mijn voorkeur uitgaat naar een quartz.

Merk en model: Squale 1545
Diameter: 40mm
Leeftijd: mij onbekend, schat een jaar of 10 (?)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07/2025
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Inclusief originele doos, kaartje (niet gestempeld dus daarom weet ik ook de leeftijd niet), tag, 4 extra schakels voor de originele band en een extra zomerse gulf 2-piece nato
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen in Den Haag, verzenden zit in de prijs inbegrepen
Conditie (krassen, werking etc): Er zijn geen diepe krassen of putjes, voor zo ver ik nu kan zien alleen de gebruikelijke maar minimale gebruikerskrasjes. De Squale is bij PeterLC geweest voor een service. Aangezien dit niet helemaal goed te doen was, heb ik het horloge naar Italie gestuurd. Daar hebben ze wat onderdelen vervangen maar toen ik het horloge terug kreeg liep het als een Ferrari/Lamborghini. Terug naar PeterLC en en die heeft het opgelost en afgeregeld op zo’n +2 sec. Ik heb dit zelf verder niet meer getimed wegens zeer weinig draagtijd maar heb hem wel een keer met de app gemeten voor een indicatie. Lumeshot maar een korte tijd belicht met het zaklampje van mijn mobiel dus ik weet niet hoe lang de lume zichtbaar blijft.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1 automaat
Vraagprijs: 475 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes