Ik ga verder met het trimmen van mijn collectie. Echt veel teveel horloges die ik te weinig draag. De drie 1545-jes van Squale gaan er ook uit.
Dit is de 1545 met de witte wijzerplaat en duikring. Ik heb hem gekocht op de echt toffe Squale stalen band. Een waar strapmonstertje, check de extra foto’s. Verder een waterdichtheid van 300 meter, een keramische bezel en saffierglas.
Het verplichte (!) rijtje: Te koop
Merk en model: SQUALE 1545 BLUE HFLE
Diameter: 40 mm, lug-to-lug 48 mm, lugs 20 mm
Leeftijd: 18 maart 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 18 maart 2023, 1e eigenaar.
Factuur en/of certificaat: instructieboekje en garantiecertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set bestaande uit de blauwe Squale doos en Squale tool.
Verzendkosten: € 11, aangetekend + track/trace
Conditie (krassen, werking etc): perfect, paar keer gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1B automatisch uurwerk, echte no-date, 28.8bph, 38 uur reserve
Vraagprijs: € 750 (listprijs € 1010)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Advertentie 16 uit 24 in 2025