TK: Squale 2001 Heritage/Laval (limited edition)

Aangestoken door de ‘herfst-opruimers’ mag deze prachtige en gelimiteerde uitgave van de nieuwe Squale 2001 het nest verlaten. Omdat ik zelf geen duidelijke favoriet binnen de collectie heb, doen we het gewoon fifo. Ik heb er van genoten, en nu mag iemand anders dat gaan doen :slight_smile:

M.b.t. de conditie valt er weinig te vermelden, ik denk dat deze wel onder de noemer ‘z.g.a.n.’ valt. Daarnaast loopt ie in de praktijk ook nog eens ruimschoots binnen COSC (eerder -1/+1) :ok_hand:

Wat achtergrondinformatie (en prachtige marketingplaatjes) over het specifieke (en oorspronkelijke) model is o.a. te vinden op:

en

Het verplichte rijtje:
Te koop (geen ruil/inruil)
Merk en model: Squale 2001 Heritage (limited 045/300) - 2001LAVAL.HT
Diameter: 40mm, lug-to-lug 43.6mm en 13mm dik (maar wel 600m waterdicht :wink:)
Leeftijd: mrt-25
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 5-3-2025
Factuur en/of certificaat: Garantiepas (zie foto)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full-set + 2 FKM rubberen banden (19mm) die op maat zijn gesneden (tot ca. 18cm) met slanke sluiting
Verzendkosten of afgehaald: € 15 verzekerd voor ‘risico’ koper
Conditie (krassen, werking etc): Perfect!
Soort uurwerk en kaliber: SW200-1 Elaboré (loopt COSC)
Prijs: € 1.499 (nogmaals: géén (in)ruil)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes

De eerste twijfelende up :face_with_peeking_eye:

2 likes

Niemand durft? Echt een heel mooi ding hoor :ok_hand:

2 likes