TK: Steinhart Ocean One GMT Blue/Red Ceramic vII € 550

Ik ga verder met het trimmen van mijn collectie. Echt veel teveel horloges die ik te weinig draag.

De Steinhart Ocean One GMT Blue/Red Ceramic II is een van de meer recentere opgewaardeerde modellen binnen de Steinhart Ocean One GMT-lijn. Voorzien van een Sellita SW330-1 Elaboré GMT automatisch uurwerk. Ik vind de stalen kast heel geslaagd met gesatineerde afwerking bovenop de lugs en gepolijste zijkanten. Deze afwerking loopt mooi door in de stalen schakelband. Deze stalen band is gesatineerd, heeft schroeflinks en een fliplock-sluiting. Qua comfort is ie top: bandbreedte loopt van 22 mm taps toe naar 18 mm voor een perfecte taper. Diameter is 42 mm met een relatief compacte lug-to-lug lengte van 49 mm, wat zorgt voor een draagbare pasvorm én een coole stoere wrist presence.

De tweekleurige keramische bezel in blauw/rood (“Pepsi”) is heel mooi gemaakt. De cijfers en markeringen zijn gegraveerd en opgevuld met witte emaille. Waterdichtheid bedraagt 300 meter. Het glas is van saffier met een interne anti-reflectiecoating en een datumvergroting. De mooie zwarte wijzerplaat heeft opgelegde indexen en is voorzien van SuperLuminova op de wijzers en markeringen.

Ook dit is een heel mooi en zeer goed gemaakt horloge.

Het verplichte (!) rijtje: Te koop

Merk en model: Steinhart Ocean One GMT Blue/Red Ceramic versie 2
Diameter: 42 mm, lug-to-lug 49 mm, lugs 20 mm
Leeftijd: 5 maart 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 5 maart 2023, 1e eigenaar.

Factuur en/of certificaat: instructieboekje en garantiecertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set bestaande uit de mooie houten CW doos. Horloge komt met de originele grijze kunststof CW-strap.
Verzendkosten: € 11, aangetekend + track/trace

Conditie (krassen, werking etc): prima staat, paar keer gedragen

Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW330-1 Elaboré automatisch GMT uurwerk, 28.800 bph (4Hz)

Vraagprijs: € 550 (listprijs € 740)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Advertentie 21 uit 24 in 2025

3 likes

:heart: uppertje :heart:

OHPF