TK: Steinhart Triton 300m automatic

Ik heb weer eens iets nieuws gekocht en dan moet er ook weer iets uit (die afspraak heb ik met mezelf gemaakt, pffff). Dus geen inruil dit keer.

Deze Steinhart Triton verkeerd in hele nette staat en loopt als een zonnetje. Full set (zie foto’s voor wat er bij zit), dus helemaal compleet. Horloge loopt zeer goed op tijd (+1sec/dag) en heeft een hoge amplitude van 296, dus onderhoud is de eerste jaren nog niet nodig.

Voor ervaringen met mij als verkoper, zie het topic onder mijn gebruikersnaam: horlogista

Merk en model: Steinhart Triton 300M automatic
Diameter: 44 mm
Leeftijd: 2014
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ergens in 2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, omdoos, boekje etc.
Verzendkosten of afgehaald: verzendkosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): hele nette staat, case geef ik een 9 uit 10, bandje ietsjes minder (maar wel gewoon netjes)
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2 Elabore
Vraagprijs: 350

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes

Deze gaat OHPF voor een forumlid.