TK: Studio Underd0g Goofy Panda 01Series Gen3 2024 NIEUW

Te koop, in principe geen ruil. Dit is de Gen3 van dit model, de meest recente dus, van de laatste ‘drop’ eind vorig jaar/2024, met de exclusieve Seagull movement met zwarte base plate. Dit model is dus ook iets dunner dan vorige versies.

Reden voor verkoop: chronographs zijn toch niet mijn ding. Heb eerder een Hanhart 417ES gehad, supermooi, maar die toch ook weer verkocht. Toch verleid om deze Panda te kopen tijdens de drop/hype, maar heb 'm vervolgens nog nooit gedragen (alleen in huis gepast, daardoor een licht streepje in de leren band. Verder helemaal nieuw.) Dus maak er graag iemand anders blij mee, die de drop gemist heeft en er toch wel graag een wil. Het design is echt super en hij draagt heel fijn, ook op een wat smallere pols.

Merk en model: Studio Underd0g Go0fy Panda 01Series Gen3
Diameter: 38.8mm / 12.9mm hoog / 44/5 L2L
Leeftijd: December 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): December 2024
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: Beiden mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Als nieuw, alleen in huis gepast, daardoor een licht streepje in de leren band.
Soort uurwerk en kaliber: ST-1901B Manual wind
Vraagprijs: €600,- + €145 invoer = €745,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

24 likes

Up voor de maandagochtend!

Up! Knaller hoor, deze. En als je de drop hebt gemist kan je ‘m nu alsnog scoren! :+1:

Deze nog even up voor het weekend. Redelijke biedingen uiteraard toegestaan :+1:

Up voor de maandagmorgen! :slight_smile:

Nog even up voor het weekend! :+1:

Up voor de maandag! Nieuwe prijs €699,-

Alvast up voor het weekend!

1 like

Up, lieve mensen! Mooi horloge, helemaal nieuw, goedkoper dan zelf importeren uit de UK - en bovendien moet je dan wachten tot de volgende ‘drop’. Haal 'm nu in huis! Redelijke biedingen toegestaan. :+1:

1 like

'Tis maandag, dus ik duw deze weer even omhoog! :+1:

Bump omhoog, alvast voor het weekend! Kom op mensen, mooi ding, op dit moment nergens nieuw te krijgen voor dit geld. :+1:

Up! Wie-o-wie? Mooi ding hoor.

1 like

Zal deze maar weer eens een up’je geven. Sla je slag! :slight_smile:

1 like

Op 8 mei is er weer een ‘drop’ van Studio Underd0g. Maar als je dit gloednieuwe, ongedragen exemplaar nu al wil hebben - en daar veel minder importkosten en BTW voor wil betalen(!), sla dan nu je slag. :panda_face:

Prijs: €675,- of een redelijk bod.

Up!

Mensen! Volgende week is er weer een Studio Underd0g ‘drop’. Wil je niet wachten – of, nog veel belangrijker: wil je (veel) minder importkosten en BTW betalen? Koop dan deze gloednieuwe Go0fy Panda van mij!

En laat ik het dan ook echt de moeite waard maken: de prijs is nu €601,-, de retailprijs (plus 1 symbolische euro). Dus je bespaart 144 euro aan import/BTW. Wat een deal! :panda_face:

1 like