TK Super Squale 38 mm in zeer mooie staat (750 Euro)

Te koop en niet te ruil

Merk en model: Squale Super Squale
Diameter: 38mm
Leeftijd:
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):
Factuur en/of certificaat: Jazeker
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alles erbij!
Verzendkosten of afgehaald: Die 750 Euro is incl aangetekende verzending in Nederland
Conditie (krassen, werking etc): Super mooi, wat haarlijntjes door dragen.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200
Vraagprijs: 750 Euro incl verzenden

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Dit fantastische horloge heb ik gekocht bij Seriouswatches op 30-04-2024. En deze beviel mij zo goed dat ik ook een blauw broertje heb gekocht :slight_smile: Die hou ik nog ff. Of er moet iemand zijn die m heeeel graag wil. Oh ja maar Erikje… waarom wil je m dan kwijt? Nou willen is iets anders, maar heb mezelf beloofd 1 van deze 2 weg te doen als ik een BB54 koop…

De prijs is volgens mij gewoon een nette prijs en hou ik graag zo. Óf je moet een goede reden hebben om minder te willen betalen.
Alles is compleet. Dus met box en papers en garantie papieren.

Dus als je voor niet teveel geld een super horloge wil?? Je kans is hier.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

14 likes

En dit is de blauwe voor het geval hier meer interesse voor is, zelfde prijs, half jaar later gekocht dan de grijze. Ook hier alles conpleet.

4 likes