Oh, ik heb weer iets heel leuks in het vizier. Ik hou nog even voor me wat het is, maar het is een Omega. Met enige spijt moeten daarvoor deze prachtige Cartier en mijn Explorer II (advertentie volgt volgende week) het veld ruimen, anders raakt de kist te vol en de bankrekening te leeg.
Dit is overigens echt een waanzinnig gaaf horloge dat lekker licht en dun draagt, maar voor de meeste polsen zeker niet te klein is.
Merk en model: Cartier Santos Dumont
Diameter: 31,4mm, maar door de rechthoekige kast draagt hij veel groter. Zie ook de foto’s op mijn 17 á 17,5 cm pols hieronder.
Leeftijd: mei 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2023
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, box & papers en een Cartier schoonmaaksetje.
Verzendkosten of afgehaald: mag allebei, gezien de waarde heeft ophalen in de buurt van Den Haag wel mijn voorkeur. Ik ben momenteel nog een paar dagen op vakantie en het horloge ligt in de externe kluis. Ophalen kan vanaf komende vrijdag.
Conditie (krassen, werking etc): goed/goed. Zie vooral de foto’s, ik kon zelf niks ontdekken.
Soort uurwerk en kaliber: handwinder, kaliber 430MC. Verlengde garantie tot 2030.
Prijs: 6100,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Vragen: PB me vooral even.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.