Lang verhaal kort. De Arctic Ocean mag de collectie verlaten omdat ik hem gewoon te weinig draag en omdat ik bezig ben het horloge potje te vullen na wat recente aankopen.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Alleen te koop, geen inruil.
Merk en model: Swatch x Blancpain Arctic Ocean
Diameter: 42,3 mm
Leeftijd: 16-12-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 16-12-2023, gekocht bij Swatch store PC Hooftstraat
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur afspreken openbare locatie omgeving Amsterdam (bijv. brugrestaurant A4), bij verzenden is het risico voor koper
Conditie (krassen, werking etc): Goede conditie, geen krasje te zien.
Soort uurwerk en kaliber: sistem51
Vraagprijs: €325,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.