TK:Swatch X Omega: Mission to Neptune MoonSwatch

Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.

Ik loop op een dus koordje met dit horloge want het lijkt echt verdomd veel op een Speedmaster maar ik kon me inhouden.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Omega X Swatch MoonSwatch Mission to Neptune
Diameter: 42mm
Leeftijd: 16-02-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 16-02-2025
Factuur en/of certificaat: Beide!
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ook!
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in regio Amsterdam-Haarlem-Alkmaar

Verzenden op verzoek, risico en kosten van koper.

Conditie (krassen, werking etc): Nog volledig in de stickers en enkel geopend voor de foto’s bij deze advertentie
Soort uurwerk en kaliber: Ja!
Vraagprijs: €275,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Het bieden van de vraagprijs leidt niet onverwijld tot het aanvaarden van voornoemd bod en een overeenkomst is pas tot stand gekomen na een wilsverklaring tot aanvaarding. Gaarne in overweging nemen dat het uitbrengen van een bod geen uitnodiging is tot het doen van een tegenbod mijnerzijds. Het wordt alleen maar lastiger hier met al die topics over het blauwe gedeelte…

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

9 likes

Ik weet niet wat er met HF aan de hand is maar ik heb echt geen interesse in:

• een linker nier
  • een skelter
  • een grasmaaier
  • een compressor
  • twee dozen onderdelen van Vostok’s

Dus wie een geldelijke bijdrage wil leveren aan mijn horlogefonds is van harte uitgenodigd om de vraagprijs te bieden.

11 likes