Beste mede liefhebbers,
Ik bied, toch met enige twijfel, te koop aan (niet te ruil en graag geen inruil voorstellen):
mijn mooie TAG Heuer Aquaracer Professional 300 Date Silver dial.
Deze Special Edition heeft een Silver sunray brushed dial.
Info van de TAG Heuer Website:

Niet verwacht dat ik dit prachtige horloge zo snel in de verkoop zou doen.
Aangeschaft in oktober 2025, maar sindsdien heeft het horloge bijna geen draagtijd gekregen vanwege concurrentie.
Zonde, vandaar dat ik deze mooie Aquaracer te koop aanbied.
Het horloge is zoals gezegd weinig gedragen, nagenoeg nieuw.
Geregistreerd en geactiveerd bij Tag Heuer met nog bijna 5 jaar garantie:
Voor de liefhebber een linkje naar de TH pagina betreffende dit model:
TAG Heuer Aquaracer Professional 300 Date - Staal - 43 mm | TAG Heuer
Het verplichte (!) rijtje:
Merk en model: TAG Heuer Aquaracer Professional 300 Date
Type: WBP201C.BA0632
Diameter:43mm
Leeftijd: 2,5 maanden (11-10-2025)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):11-10-2025 (Eerste eigenaar, nieuw gekocht)
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele box, omdoos, boekje, garantiepas
Verzendkosten of afgehaald in regio: Voorkeur voor een ftf overdracht, eventueel op neutraal terrein.
(Ik ben woonachtig in de provincie Groningen)
Conditie (krassen, werking etc): 99% - Horloge is gewoon nieuw, nog bijn 5 jaar garantie!!
Soort uurwerk en kaliber: Calibre 5 Automatic
Vraagprijs: €2.600 - Listprijs €3.400
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.