TK: Tag Heuer Aquaracer WAY211 BA0928

Horloge via inruil verkregen en ik vind hem prachtig maar gevoelsmatig heb ik een horloge te veel (weet het klinkt gek​:thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:) en heb ook voor mijn gevoel te veel geld in horloges zitten. )Ik dacht dat ik het horloge waartegen ik deze heb geruild al te hebben verkocht en had al wat anders gekocht.) Gelukkig gaat het alleen om gevoel Horloge hoeft dus niet weg en gaat ook alleen tegen een normale prijs de deur uit.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop geen inruil!

Merk en model: Tag Heuer Aquaracer WAY 2111 BA0928
Diameter: 40,5
Leeftijd: 5 maart 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2026
Factuur en/of certificaat: garantiebewijs +boekje
Originele doos en/of eventuele accessoires:originele doos en omdoos
Verzendkosten of afgehaald in regio Nijmegen in overleg :
Conditie (krassen, werking etc): bijna nieuwstaat ik kan geen krassen of deukjes ontdekken horloge lijkt nagenoeg ongebruikt.
Soort uurwerk en kaliber: Calibre 5 automaat
Vraagprijs: €1.150
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

14 likes