TK: Tag Heuer Autavia

Te koop aangeboden, deze prachtige Tag Heuer Autavia.
De wijzerplaat laat onder verschillend lichtinval andere accenten uitkomen en daarmee een andere plaat zien.
Het horloge komt op een merkbaar kwalitatief goede originele TH leren band met door sluiting van Tag Heuer. Deze band is voorzien van een Quickrelease-systeem wat wisselen makkelijk maakt. Er is namelijk ook een stalen bracelet op de markt, met hetzelfde systeem.
Ik heb het horloge zelf nieuw gekocht in januari 2025 dus het horloge is nog geen anderhalf jaar oud. De garantie loopt dan ook nog door tot januari 2027.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Tag Heuer Autavia
WBE5114.FC8266
Diameter: 42
Leeftijd: 4-1-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2025
Factuur en/of certificaat: factuur ter inzage aanwezig, indien gewenst
Originele doos en/of eventuele accessoires: Kist, omdoos, garantie pas, TH tas

Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen regio Rotterdam (of ergens wat wij overeen kunnen komen)
Conditie (krassen, werking etc): licht gebruikte staat; zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Kaliber 5. COSC
Vraagprijs: € 1.950
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

8 likes