TK: The Citizen AQ1020-51E

Een prachtig horloge, met een fantastische afwerking (titanium Citizen - duratect coating) en een bijzonder HAQ Eco drive Quartz uurwerk.

Er zijn lichte draagsporen zichtbaar, en -in alle eerlijkheid, want dit zie je bijna niet- een heel dun klein krasje op het glas, dat enkel zichtbaar is bij nadere inspectie vanuit een bepaald licht. Aan de pols ziet het horloge er prachtig uit voor mij! En hij draagt heerlijk, dankzij de heerlijke band, perfecte maat en het lichte titanium natuurlijk… Waarom ik hem dan toch wegdoe? Het is tijd voor iets anders, denk ik.

Merk en model: Citizen “The Citizen” AQ1020-51E
Diameter: 38,2 mm
Leeftijd: november 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): november 2024
Factuur en/of certificaat: gestempelde garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met omdoos, box met doorzichtig deksel, volledige bracelet, gestempeld garantiekaartje en hang tag + 2 extra bandjes
Verzendkosten of afgehaald: exclusief verzending en nadrukkelijk voor risico koper. Ophalen kan in Oostkamp (België).
Conditie (krassen, werking etc): lichte lijntjes en een heel fijn krasje op het glas.
Soort uurwerk en kaliber: Citizen A010 HAQ Eco Drive (quarts solar)
Vraagprijs: 1050 euro, door de kleine draagsporen (geen inruil)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

17 likes