TK Timex X Worn & Wound WW75 V2 limited edition NIEUW

Te koop, in principe geen ruil.

Een impulsieve aankoop die ik vervolgens nooit gedragen heb, dus nieuw en ongedragen. Tof en mooi horloge, maar er moet ruimte komen voor nieuwe aanwinsten, dus vandaar nu in de verkoop. Dit specifieke model is inmiddels uitverkocht bij Worn&Wound.

Merk en model: Timex X Worn & Wound WW75 V2 limited edition
Diameter: 37mm / 12.7mm dik / 20mm lugs
Leeftijd: Gekocht november 2023, nieuw en ongedragen
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2023
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: afhalen omgeving Amsterdam, verzenden mogelijk (vraagprijs is excl. verzending)
Conditie (krassen, werking etc): Nieuw en ongedragen
Soort uurwerk en kaliber: Sea-Gull TY6 Manual Wound

Vraagprijs: €338,28 (263,90€ +74,38 invoer/verzending vanuit USA)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. >> Langer dan 6 maanden in bezit, nieuw en ongedragen. Ik vraag wat ik ervoor betaald heb. Noot: zag dat een ander forumlid hetzelfde horloge, ook in (semi) nieuwstaat hier heeft verkocht voor een lager bedrag, dus doe vooral een bod.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

Up. Nieuwe prijs: €325,-

Ook verkrijgbaar in combinatie met de Praesidus Rec Spec die ik hier ook te koop heb staan. Als je beide horloges koopt, krijg je een mooie korting. :+1:

En ook hier wederom een verzoek: kan een moderator of iemand met Trustlevel-3 in het onderwerp ‘TK’ toevoegen aan het begin? Dat was ik vergeten. Alvast dank! :pray:

Up! Prijs van €325 (want nieuw) blijft nog even staan, maar staat absoluut open voor een redelijk bod. Of koop 'm samen met de toffe Praesidus Rec Spec die ik hier ook verkoop en krijg extra korting! :+1:

Up! Prijs: €299,- Koopje voor een gloednieuw, tof horloge.

Of doe me een redelijk bod :+1:

1 like