TK: Tissot Heritage Visodate automaat 40mm €300

Te koop (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Ik heb deze mooie Tissot Visodate iets meer dan een maand geleden hier op het forum gekocht, maar ik wil toch dat er wat ruimte komt voor iets groters.

Ik heb er zelf op het forum €300 voor betaald en verkoop het voor dezelfde prijs. Een heel schappelijke prijs denk ik, (zeker gezien de conditie) want als je kijkt naar C24 is dit een van de goedkoopste op dit moment te koop. De prijs is dan ook vast. Uitsluitend per IBAN overboeking (geen cash)

Het horloge verkeert in goede staat, alleen op de puntjes van de lugs is de gold plating een beetje vervaagd. Over het algemeen is het niet erg te merken.

Komt met een full set met boekjes, garantiekaartje en doos inclusief buitendoos.

Merk en model: Tissot Visodate automaat
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2015
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2026-01
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set (doos, garantiebewijs, boekjes)
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen in Rotterdam of Dordrecht (evt onder genot van een lekkere bak koffie!), of verzending volledig verzekerd tot €500 via PostNL (€11)
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt, maar goede staat en werkt perfect!
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2836-2
Vraagprijs: €300 (dit is wat ik er zelf voor heb betaald op dit forum en maakt dit een van de goedkoopste in Europa! (chrono24))

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes

Up! Voor deze mooie Tissot.
Goede staat maar niet nieuwstaat, ff voor de duidelijkheid…

2 likes

Upperdepup :up:

Up en plaatje voor de sfeer!

:up: