Tk: Tissot PR526GL (zeldzaam)

Hierbij bied ik met enige twijfel aan mijn Tissot pr526gl in groen aan. Ik verkoop het horloge omdat mijn andere hobby de prioriteit heeft waardoor deze met enige twijfel weg mag.

Graag geen inruil voorstellen!!

Het horloge verkeert voor een vintage horloge in een nette staat. Het uurwerk loopt goed en de dag/datum verstelling werkt naar behoren. De band is als het goed is op volle lengte en is nog mooi strak.

Dit model is de luxere en zeldzamere versie van de pr516gl. Mede door het Omega uurwerk, fraaiere band en minder voorkomende groene wijzerplaat is dit een heel mooi exemplaar.

Merk en model: Tissot PR526GL
Diameter: 36/37mm
Leeftijd: eind jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2025
Factuur en/of certificaat: nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: nvt
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): nette vintage staat
Soort uurwerk en kaliber: Omega 1010
Prijs: €725

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

32 likes

Up!

Up! Veel interesse maar nog geen doorpakkers. Wie neemt deze mooie Tissot van mij over?!

Up!

Up!

Up!

Up!