TK: Tissot PRC 100 Solar 39mm - Blauw - T151.422.11.041.00

HF-Lieden,

Zo, met de recente komst van een PRX, mag deze prachtige en best wel bijzondere Tissot PRC 100 Solar gaan. Ook omdat ik nog andere plannen heb.

Een bijzonderheid vanwege het feit dat de zonnecellen van het horloge verwerkt zitten in het glas. Bij het dragen niet zichtbaar, en heel knap gedaan.

Verder is de afwerking des Tissots, wat betekent dat het toch echt een paar tandjes boven gemiddeld in deze categorie zit.
Saffier, quick-release band met vouwsluiting, hele en halve schakels, etc.

't is een heerlijke een heerlijke Grab-and-Go.

De gegevens:

Merk/type : ** Tissot PRC 100 Solar - T151.422.11.041.00**
Uurwerk : Swiss quartz solar
Diameter : 39 mm
Dikte : 9,22 mm
Lugbreedte: 20 mm
Waterdichtheid : 100m
Datum : Ja
Lume : Ja
leeftijd : september 2025
Garantie tot : september 2027

In mijn bezit sinds: September 2025, ik ben eerste eigenaar.

De kast. Conditie : Nieuwstaat. Ongetwijfeld met een macrolensje wat te vinden, want wel gedragen.

Het saffierglas en de bezel zijn in Nieuwstaat. Ongetwijfeld met een macrolensje wat te vinden, want wel gedragen.

De stalenband is in Nieuwstaat.

Totale conditie : Nieuwstaat.

Toebehoren : Sleeve, doos, boekjes, extra schakels, garantiebewijs via QR-Code geregistreerd.

Levering : Verzekerd verzenden / ergens afspreken, alles is wel bespreekbaar.

Vraagprijs : € 395,– inclusief aangetekend verzenden. (List 495,–)

Ruil: Nee

Ik bijt niet, denk graag mee, ben de beroerdste niet. Denk je een mooi voorstel te kunnen doen? Probeer het gerust. Niet geschoten is altijd mis.

Bij vragen, vraag! :smiley:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

15 likes