HF-Lieden,
Het is wat uit de hand gelopen, de afgelopen tijd. Teveel in en te weinig uit, dus veroorzaakt dat hobbymatig een cashflow “probleem”. ![]()
En dan moet er echt het één en ander uit.
Zo ook deze verrassende Tissot PRX. Ik moest hem gewoon proberen. Ik ben verrast over de afwerking, het gewicht, en draagplezier, maar ik heb een Alpinist die in de weg zit, dus houden wordt hem niet.
Gewoon een top PRX in een het meest aangename formaat tot nu toe.
De subtiele sunburst in de wijzerplaat is slecht op foto’s te vangen.
Verder een hele fijne all-rounder. Het titanium én de 38mm zijn eigenlijk te fijn om hem te verkopen, maar toch.
De gegevens:
Merk/type : Tissot PRX 38 Titanium T137.807.44.061.00
Uurwerk : Powermatic 80 automaat - gangreserve 80 uur
Diameter : 38 mm
Dikte : 10,9 mm
Lugbreedte: 11mm PRX-eigen met quick release
Waterdichtheid : 100m
Datum : Ja
Lume : Ja
leeftijd : November 2025
Garantie tot : tot november 2027
In mijn bezit sinds: Eind november 2025, ik ben eerste eigenaar.
De kast. Conditie : Nieuwstaat. Ongetwijfeld met een macrolens iets te vinden, maar titanium, dus ik betwijfel het.
Het ontspiegeld saffierglas en de bezel zijn in nieuwstaat.
De band is in Nieuwstaat. Ongetwijfeld met een macrolens iets te vinden, maar titanium, dus ik betwijfel het.
Totale conditie : Nieuwstaat.
Toebehoren : Sleeve, doos, garantiekaart, bon.
Levering : Verzekerd verzenden / ergens afspreken alles is wel bespreekbaar.
Vraagprijs : € 775,– inclusief aangetekend verzenden. (List € 875,–)
Ruil: Nee
Ik bijt niet, denk graag mee, ben de beroerdste niet. Denk je een mooi en origineel voorstel te kunnen doen? Probeer het gerust en graag zelfs. Niet geschoten is altijd mis.
Bij vragen, vraag! ![]()
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.