Te koop: Tissot PRX 40mm blauw automaat | Full set (incl. extra originele leren band)
Na dit horloge in het begin met veel plezier gedragen te hebben, merk ik dat ik hem in de afgelopen 3 jaar slechts een paar keer uit de kast heb gehaald vanwege het (te) grote aanbod andere horloge in mijn kast. Daarom hoop ik dat deze topper bij een andere liefhebber meer wrist time gaat krijgen!
Merk en model: Tissot PRX blauw automaat 40mm
Referentie: T137.407.11.041.00
Wijzerplaat: Donkerblauw met wafeltjespatroon
Glas: Saffierglas
Materiaal kast: Staal (316L)
Materiaal band: Staal (316L)
Waterdichtheid: 10 ATM
Diameter: 40mm
Lug-to- lug: 39,5mm
Dikte: 10,93mm
Gewicht: 138 gram
Leeftijd: 22 mei 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 22 mei 2022 (ik ben de eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Garantiebewijs
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos, hangtag, instructieboekje en wat leesvoer dat toentertijd nog onder in de doos verstopt zat (oftewel full set). Inclusief extra originele blauwe leren Tissot band.
Extra band: Originele leren Tissot band voor Tissot PRX 40mm (ter waarde van €70,-) Erg gemakkelijk zelf te verwissellen dankzij de quick release op zowel de stalen als leren band!
Band referentie: T60047701
Kleur: Blauw
Staat: Zo goed als nieuw, slechts een enkele keer gedragen.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzekerde verzending op kosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): 80/100. Horloge verkeert in nette staat. Normale gebruikskrasjes aanwezig. (Deze zijn het meest zichtbaar op de lunette en op de band.)
Soort uurwerk en kaliber: Tissot Powermatic 80 (automaat, 80 uur gangreserve)
Huidige retail prijs (horloge + extra band): €845,-
Vraagprijs: €595,- (enkel per bankoverschrijving)
Voor een goed bod sta ik open!
Aanvullende vragen? Stuur gerust een berichtje!
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.