TK: TISSOT PRX POWERMATIC 80 Groen

Te koop:

Met heel veel plezier gedragen maar sinds een tijdje ligt deze PRX voornamelijk in de la. Tijd voor iets anders en daarom mag deze vertrekken.

Alleen te koop en geen (in)ruil.

Merk en model: TISSOT PRX POWERMATIC 80 Groen (T1374071109100)
Diameter: 40 mm.
Leeftijd: 31-12-2022.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 31-12-2022, zelf nieuw gekocht bij Nellissen in Venlo.
Factuur en/of certificaat: Ja, beide aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos.
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur ophalen (omgeving Roermond). Verzenden kan ook maar op risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen met gebruikssporen en technisch zover ik kan beoordelen 100%
Soort uurwerk en kaliber: Zwitsers automatisch uurwerk met 80 uur gangreserve. Kaliber 11 1/2’‘’

Vraagprijs: € 475,-

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

21 likes

Gereserveerd.

2 likes