Te koop
In mooie staat verkerende Tissot PRX quartz met blauwe wijzerplaat. Iets meer dan een half jaar in bezit, maar krijgt eigenlijk nagenoeg geen draagtijd, dus deze mag naar een andere pols. Enkel verkoop, tenzij je één van onderstaande modellen hebt om in te ruilen. Dan uiteraard met cash up/down. Ruilwaarde is gelijk aan de verkoopwaarde.
Seiko Prospex SSC813P1
Seiko Prospex SSC911P1
San Martin SN00121T (zwart of blauw)
Let op; de binnenkant van de doos heeft een kleine schade (zie foto 8)
Merk en model: Tissot PRX quartz blauw - T137.410.11.041.00
Diameter: 40 mm
Leeftijd: november 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2025
Factuur en/of certificaat: Geen van beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, inclusief garantiekaart, omdoos, doos, en extra schakels
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen regio Amsterdam, of verzenden op risico en kosten van de koper
Conditie (krassen, werking etc): Enkele deskdive lijntjes, maar in nette staat - 85/100
Soort uurwerk en kaliber: ETA F06.115 quartz
Vraagprijs: 250 euro excl. eventuele verzendkosten
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.