TK/TR: 1950’s Zenith Stellina I cal. 133.8 bumper automaat

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Op en top vintage … prachtige Stellina eggshell dial, prachtige lyre lugs, originele knop kroon met Zenith logo, feuille hands. Ik stop met praten … check gewoon de foto’s.

Merk en model: Zenith Stellina
Diameter: 34 mm
Leeftijd: 1950’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2025
Factuur en/of certificaat: nope
Originele doos en/of eventuele accessoires: head-only
Verzendkosten of afgehaald in regio: kan beide. Afhalen regio Alkmaar of verzending voor kosten en risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): mooie gebruikte vintage staat.
Soort uurwerk en kaliber: Zenith cal. 133.8 bumper automaat. Ben je niet bekend met Zenith dan zegt het je waarschijnlijk niets. Ben je een kenner dan ben je waarschijnlijk momenteel aan het kwispelen.
Vraagprijs: € 1.200,- of € 1.250,- ruilwaarde.

Uitsluitend geïnteresseerd in ruil met een tip top full set Tudor Pelagos 39 (met cash up van mijn kant uiteraard)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

12 likes