TK/TR: A. Lange & Sohne Saxonia moonphase WG/zwart

Net als mijn Lotus Elise, is er een tijd van komen, en een tijd van gaan. Mooier horloge is er niet voor het geld, daar ben ik van overtuigd. Net als de Elise, leuker en gaver was er niet voor het geld. Waarom verkoop je hem dan?
Rationeel gezien, draag ik hem te weinig. Hij ligt écht te vaak stil in DNK. Met foto’s maken sloeg de twijfel gelijk weer toe. Heb ik het geld nodig? Nee. Maar op de beurs levert het tenminste nog wat op. Inruil dus alleen zéér beperkt, want ik zie in principe niet waarom ik hier op in zou ruilen.

Lang verhaal kort:

Te koop en/of (zeer beperkt) te ruil:

Merk en model: AL&S Saxonia Moonphase
Diameter: 39mm
Leeftijd: 20-09-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 18-03-2022
Eerste eigenaar, ik heb zelf de stickers eraf gehaald.
Factuur en/of certificaat: factuur en certificaat van Chronext erbij. Mijn adres gegevens zullen eraf geknipt worden.
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set. Inclusief nieuwe zwarte Aligator.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Alleen afhalen.
Conditie (krassen, werking etc): Een beschadiging boven de 12. Alleen in zeer goed licht zichtbaar. Verder zeer mooie staat, op wat haarlijnen na.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch
Vraagprijs: €26.999,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Ohja. In Japan, China en de USA goedkoper? Ga 'm daar halen dan. :sunglasses::+1:t2:

55 likes