TK/TR Borman Moonphase

Hallo allemaal,

Er komt heel wat vanuit het Verre Oosten onze kant op maar je vindt weinig dat enigszins origineel is. Deze Borman Moonphase valt hier wat mij betreft niet onder want dit is toch wel iets met een meer eigen gezicht. Tuurlijk, genoeg invloeden van andere horloges te herkennen maar het is toch net wat anders dan de meeste kopieën. Uitgerust met saffierglas, mooie bruine degrade wijzerplaat, mooie en goed afgewerkte wijzers. De moonphase is met de kroon op de eerste stand handmatig te verstellen. Zelfs de standaard leren band inclusief vlindersluiting is van fatsoenlijke kwaliteit!

Aangeschaft als tijdelijk horloge, maar door mijn laatste NA’s wordt deze niet meer gedragen. Nieuw gekocht hier op HF en sindsdien maximaal 5 keer rond mijn pols gehangen.

Merk en model: Borman 3541 Moonphase
Info: 41,5mm diameter, 11mm dik, 20mm lugs, 50m WR
Leeftijd: 2025-11
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Maart 2026
Factuur en/of certificaat: NVT
Originele doos en/of eventuele accessoires: NVT, wel inclusief extra bruin leren band.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Eindhoven
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: automatic moonphase, 28.800 bph, 48 uur power reserve
Vraagprijs: € 125,00 inclusief standaard verzending binnen Nederland en extra leren band.

Ruil? Inruil? Laat maar weten wat je in gedachte hebt, cash up/down mogelijk.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Wristshot (18cm polsomvang)

15 likes