TK/TR: Bulova Mil-Ships W-2181

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): te koop/ te ruil.

Een prachtig duik horloge maar omdat de focus meer richting vintage gaat, verkoop ik mijn Bulova Mil-Ships W-2181.

Deze heb ik in april 2023 in New York nieuw gekocht en een paar keren gedragen, hij verkeert in nieuwstaat.

Eventuele ruil in dezelfde prijsklasse sta ik voor open (interesse in vintage, bijv. King Seiko ref. 5626-7000 etc. of Seiko Skyliner modellen).

Mocht je vragen hebben of extra foto’s willen zien, laat het vooral weten.

Voorkeur gaat uit naar persoonlijke verkoop, regio Drenthe / Groningen. Een stukje verder is geen probleem.

Merk en model: Bulova Mil-Ships W-2181 (ref 98A266)
Diameter: 41 mm
Leeftijd: 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2023
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk, wel voorkeur voor persoonlijke verkoop
Conditie (krassen, werking etc): in nieuwstaat, ik kan geen krassen of andere beschadigen vinden.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 82S0
Vraagprijs: €420
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Dikke check :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes

:up:
Mocht je een King Seiko (bijv 5626-7000) willen ruilen, laat het dan vooral weten :sunglasses:

1 like

Up voor deze diver🤿

1 like

Up op de maandag en prijs naar €410. Ruil voor vintage sta ik voor open, voorkeur gaat wel uit naar KS.

Groet :+1:

1 like

Goeiemorgen, up! :arrow_up:

1 like

King Seiko te ruil (o.a. 56KS)? Laat het me weten :+1:
Voor nu omhoog hiermee :grin:

1 like

:up: :arrow_up:

Upje, niemand een 56 King Seiko te ruil? :see_no_evil:

Kingsday uppie :crown:

Up en prijsaanpassing naar €400. Horloge is in nieuwstaat :+1:

Breek de week! Up! :high_brightness: