TK:TR Cartier Santos wssa0096

Ik bied hier aan de recent (sept 2025) geïntroduceerde variant van de Cartier santos met een zwarte dial. Binnenvlak van de wijzerplaat kent een subtiel streepje dat in sommige licht situaties popt.

Door de zwarte wijzerplaat oogt hij iets kleiner dan de witte variant.

Ik ben op een ‘dure’ zoektocht om 1 horloge te bezitten naast mijn Rolex sub (hulk) die veelzijdig is en niet misstaat op kantoor en vrije tijd. Ik ben er nog niet uit :sweat_smile:

Dit is een full set. De kaart ontbreekt op de foto’s want die ligt in de externe kluis maar is uiteraard aanwezig.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Cartier Santos
Diameter: large
Leeftijd: 2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2026
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed met de befaamde swirls op de bezel (na 1 uur dragen aanwezig :sweat_smile:) en de bekende deskdive veegjes rondom de sluiting. De rest is stof :sunglasses:
Soort uurwerk en kaliber: 1847 mc
Vraagprijs: 7.200 (list prijs is 9.100)

Inruil kandidaten:
Rolex OP 39/41mm , full set in zeer goede staat, sterke voorkeur voor blauw, zwart, lavendel of beige wijzerplaat

Rolex Datejust 41 smooth bezel, jubilee bracelet, full set in zeer goede staat, sterke voorkeur voor blauwe of zwarte wijzerplaat

Rolex Datejust 36 fluted bezel, jubilee bracelet, full set in zeer goede staat, sterke voorkeur voor blauwe of zwarte wijzerplaat

Rolex Land dweller 36mm, full set in zeer goede staat.

Cartier Santos medium, full set in zeer goede staat met de blauwe wijzerplaat

? Andere opties mogen worden aangeboden maar wees niet boos als ik geen interesse heb.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes