TK/TR: Casio G-Shock GPR-B1000 Master-of-G Rangeman

Omdat ik me in mijn verzameling meer wil gaan richten op horloges die ik ook echt in roulatie draag, biedt ik mijn geliefde GPR-B1000 aan. Ik vind hem nog steeds fantastisch, en de mogelijkheden ermee zijn ongekend, maar het is nogal een knoepert en ik merk dat ik veel vaker naar een GPR-H1000 grijp. Er is online genoeg te vinden over de B1000, de beste tutorial is die van ‘WatchUP69 Mr Rangeman’ op YouTube.

Merk en model: Casio G-Shock GPR-B1000-1JR (import uit Japan)
Diameter: 60.3 x 57.7 x 20.2 mm, ofwel maatje ‘fors’, al draagt hij heel comfortabel,
Leeftijd: onbekend, maar op de markt sinds april 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2025
Factuur en/of certificaat: Geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omdoos, doos, laadkabel, lader, wat Japanse documentatie
Verzendkosten of afgehaald in regio: Voorkeur voor ophalen in regio Midden-Brabant, ook regelmatig in Oost-Brabant en sporadisch voor het werk door het land, verzenden op kosten en risico van koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette staat. Saffierglas en keramisch achterdeksel zijn krasvrij, de bezel en carbon-versterkte band hebben normale maar lichte gebruikssporen, de keeper heeft wat lichte krasjes. Alle functies en knoppen werken zoals ze horen, ook de encoder.
Soort uurwerk en kaliber: 3452, zie shockbase.org voor alle functies, teveel om op te noemen.
Vraagprijs: een scherpe en behoorlijk vaste €425, dat is ook de ruilwaarde.

Als ruil voornamelijk interesse in G-shock (Mudmaster/B5000-series/full-metals) met cash-up mogelijkheid, al gaat de voorkeur lichtjes uit naar verkoop.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

8 likes