Beste mede-forumleden,
Eens in de zoveel tijd gaat de bezem erdoorheen dus ik heb een stapel catalogi, boeken en magazines ter overname omdat zij plaats moeten maken voor nieuwe lectuur in 2025. Ook leuk als schoencadeautje of zelfkado trouwens .
Vrijwel alle exemplaren zien er nog puik/zo goed als nieuw uit dus geen kreukels, scheuren, vlekken ezelsoren etc. De volgende items zoeken een nieuwe liefhebber/lezer:
Rolex The Rolex Magazine, issue #12, Engels, 10 euro
Rolex The Rolex Magazine, issue #10, Engels, 10 euro
Rolex catalogus 2022-2023, Engels, 10 euro
Tudor catalogus 2024-2025, Frans, 10 euro
Tudor catalogus 2023-2024, Engels, 10 euro
Tudor catalogus 2022-2023, Engels, 10 euro
Tudor catalogus 2022-2023, Frans, 10 euro
Zenith catalogus Collection V, groot formaat hardcover met prachtige foto’s en illustraties, Engels, 15 euro
Omega catalogus The Collection 2017, dikke uitgave, Engels 10 euro
Omega catalogus The Essence of Omega 2019, dunne uitgave, Engels 10 euro
Longines boekje The Pioneer Spirit Lives On, over luchtvaartpioniers en pilotenhorloges, Engels, 5 euro
De Gentleman groot formaat hardcover stijlgids met vele foto’s en illustraties, 10 euro
Wristwatches Armbanduhren Montres-bracelets gebonden almanak van Gisbert L. Brunner, met tal van reportages over uiteenlopende merken, drietalig, 10 euro
Hopelijk schiet niemand in de kramp bij het zien van de vraagprijzen. Die zijn vooral bedoeld als vergoeding voor de handling van mijn kant want ik heb eigenlijk helemaal geen trek om al die boekjes in te moeten pakken en naar PostNL te brengen… De evt. verzendkosten zijn overigens voor rekening van koper.
Een tegenbod, ruilen tegen leuke lectuur of iets anders leuks vind ik trouwens ook prima. Mits het er netjes uitziet uiteraard.
Bedankt voor het bekijken en bij interesse ontvang ik graag een PB.
Groet,
Otto