TK/TR Chopard Alpine Eagle 36mm

De ruil die ik op het oog had, is niet doorgegaan. Vandaar dat deze opnieuw in de verkoop gaat.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop/te ruil:

Merk en model: Chopard Alpine Eagle
Diameter: 36mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 5-2023
Factuur en/of certificaat: factuur en garantiepas van onderhoud bij Chopard in 2022.
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos, travel pouch (niet op foto) en 1 1/2 schakel.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): mooie staat, zie de foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch
Vraagprijs/ruilwaarde: €7.450

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Het horloge wordt geleverd met de doos en een garantiepas van Chopard van het onderhoud. Eveneens de offerte en factuur van het onderhoud zijn aanwezig. Het papieren certificaat ontbreekt dus.

Inruil is een optie. Wel graag enkel horloges met een waarde rond de €4K-€5.5k gezien ik wat geld wil vrij maken voor iets anders.

Horloges waar ik specifieke interesse in heb zijn:
Panerai due 38mm
Zenith defy skeleton

Heb je iets anders van een courant merk met een diameter tussen de 37mm en 40mm, en die op staal en/of rubber gedragen kan worden, kun je het voorstellen.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).




33 likes

Up.
Zoals aangegeven behoort inruil tot de mogelijkheden. Ik heb ook interesse in een BB58.

Nog een plaatje voor de sfeer.

10 likes

Up met een prijsverlaging naar €7.250.

3 likes

Een deal is helaas niet doorgegaan omdat het certificaat ontbreekt.
Mocht je toch iets van een papieren certificaat willen hebben (naast de garantiepas van het onderhoud), kan je het horloge opsturen naar Chopard en voor 250 Zwitserse frank krijg je dat een echtheidscertificaat.

4 likes

Nogmaals onder de aandacht.

2 likes