TK/TR: diverse brochures en catalogi (Audemars Piguet, Breitling, Rolex e.v.a.)

Hallo forumleden,

Tijdens het opruimen kwam ik een stapel overtollige brochures en catalogi tegen van uiteenlopende merken. Sommige zijn voorzien van een prijslijst. Alle exemplaren zien er nog puik/zo goed als nieuw uit of zijn dat gewoon nog dus geen ezelsoren, kreukels e.d.

Leuk voor de liefhebber van een bepaald merk/model of om door te bladeren op een regenachtige zondag als vandaag. De horloges waar ik ze ooit bij heb gekregen zijn inmiddels de deur uit dus ik heb geen behoefte om de boekjes zelf te houden.

Wat ik tegenkwam is het volgende:

!

IMG_4379|666x500

Audemars Piguet 2016/2017, Engels, 20 euro

Baume en Mercier 2016-2017, Frans, met prijslijst, 5 euro

Breitling Chronolog 2013, Engels, 10 euro

Breitling Chronolog 09, Engels, 10 euro

Breitling Chronolog 04, Engels, 10 euro

Hamilton Stories 2018, Engels, met prijslijst, 5 euro

Meistersinger 2017, Frans, met prijslijst, 5 euro

Nomos 2018 2-delig, Engels, met prijslijst, 5 euro

Oris 2019/20, Engels, 5 euro

Rolex 2019-2020, Engels, 10 euro

Tudor 2017, Engels, 5 euro

Zenith 2014-2015, Engels, 5 euro

Hopelijk schiet niemand in de kramp bij het zien van de vraagprijzen. Die zijn vooral bedoeld als vergoeding voor de handling van mijn kant want ik heb nu al geen zin om al die boekjes in te pakken en naar PostNL te moeten brengen… De evt. verzendkosten zijn overigens voor rekening van koper.

Ruilen tegen leuke lectuur of iets anders vind ik trouwens ook prima.

Bedankt voor het bekijken en bij interesse zie ik graag een reactie tegemoet per PB.

Groet,
:sunglasses:
Otto

4 likes

Oeps… STOM! Kan iemand deze in de juiste categorie (‘Onderdelen’ etc.) zetten? Sorry voor de spam!

1 like

Breitling Chronolog 09 is inmiddels onderweg naar de trotse eigenaar van een prachtige Navitimer A23322. Leuk zo’n setje van het horloge & de catalogus waar die oorspronkelijk in stond.

De catalogus van AP is ondertussen bezorgd bij een andere liefhebber.

1 like

Divers kijk- en bladermateriaal (leuk voor in de schoen) is nog voorhanden. Wie wil?

Schoenkado-up! :gift:

De Tudor catalogus is inmiddels aanbeland bij de trotse bezitter van een BB Chrono.

Divers ander brochuremateriaal voor Sinterklaas / Kerst is nog beschikbaar.

1 like

Er is nog een en ander beschikbaar voor onder de kerstboom, dus hUPpakee!

hUPpakee nogmaals, dank u!

Iemand die nog iets wil hebben voor z’n thuisbieb voor ik eea aan de straat zet?

De Breitling Chronolog 04 is trouwens ook vergeven in de tussentijd.