TK/TR: Grand Seiko SBGW269G / Zenith Defy Classic

Beide supervette horloges: de Zenith heb ik al ietsje langer in bezit maar eigenlijk maar 3 keer gedragen. Zelfde geldt voor de GS: nog niet zo lang in bezit, maar ik moet gewoon nooit meer een dress(achtige) horloge kopen. Moet gewoon een toolwatch om doen, of iets vintage sportiefs, dat past beter met mij :joy:.

Liefst verkoop ik ze natuurlijk maar ik snap dat de markt niet heel makkelijk is. Daarom sta ik open voor een ruil. Idealiter Zenith en GS samen tegen iets anders leuks. Beetje cash erbij vanuit mij is prima, cash down ook prima. Iig niet op zoek naar dresswatch, voor de rest laat ik mij graag verrassen.

Merk en model: Zenith Defy Classic
Diameter: 41
Leeftijd: 2024 (maand moet ik ff checken)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2024
Factuur en/of certificaat: alle papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: helemaal compleet
Verzendkosten of afgehaald: afhalen
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw!
Soort uurwerk en kaliber: Zenith 670
Vraagprijs: 3.450
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Zal binnenkort ff wat extra foto’s maken. Horloge ligt al tijdje in kluis

Dan de GS. Heeft een werkelijk waar prachtige plaat, superstrakle wijzers en een uurwerk wat boterzacht opwind. De gesp met het oude type schrift maakt het helemaal af. Heb evt ook nog een GS gesp met nieuwe type mocht je die mooier vinden. Die er nu op zit, is wel wat erop hoort.

Merk en model: Grand Seiko SBGW269G
Diameter: 37.5
Leeftijd: 8-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2026
Factuur en/of certificaat: alle papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: helemaal compleet
Verzendkosten of afgehaald: afhalen
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw!
Soort uurwerk en kaliber: 9S64
Vraagprijs: 3.475
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Zal binnenkort ff wat extra foto’s maken.

25 likes

Upje!