Tk/Tr H.Moser Pioneer Amber Sand Bucherer editie

Een schitterende limited edition van H.Moser in samenwerking met Bucherer: de Pioneer Amber Sand. Deze speciale dial varieert in het licht van goud naar donkerbruin, amberkleurig zand. Oftwel: fumé: het midden van de plaat is lichter amberkleurig en verloopt geleidelijk naar een donkerdere rand. Dat geeft veel diepte. Het heeft schitterende zichtkast… Draag deze sporadisch en is hierdoor in zeer mooie staat…de band die je ziet is een delugs band de orginele rubberen band zit er twee keer bij de standaard maat en small!

Er zijn er 88 van gemaakt, dus dit is een limited edition. Ruil is een mogelijkheid, maar alleen met een sportief horloge, ben wel kieskeurig
Maybe needless to say: het hoeft niet weg…ruil svp met gelijkwaardig horloge segment ( verras me)

Te koop en/of te ruil

Merk en model: Moser Pioneer Amber Sand bucherer limited edition
Diameter: 40
Leeftijd: 2025
Datum waarop het in mijn bezit isgekomen(maand/jaar): 2025
Factuur en/of certificaat: complete set
Originele doos en/of eventuele accessoires: extra band
Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen
Conditie (krassen, werking etc): topstaat
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: 15 k
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

7 likes