Ik wilde hem al een tijd. Krengen zijn ongeveer nooit te koop dus toen de optie er was hem te bestellen dit direct gedaan.
Ik ben er wederom achtergekomen dat ik niet zo blij word van kleurtjes.
Volgens mij is dit een van de meest populaire configuraties/kleuren.
Ik heb er zelf ongeveer 1000 euro voor betaald, maar zoals ik al zei zijn ze niet meer te koop.
Merk en model: SEAFORTH IV - Bahama Yellow / Stainless Steel Case / Stainless Steel Bracelet
Diameter: 41 mm
Leeftijd: September 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 1e eigenaar.
Factuur en/of certificaat: factuur via de mail
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Op de rubberen band na alles compleet. Bij de rubberen band heb ik 2 uitsparingen om de keeper op zijn plek te houden weggesneden tbv een vouwsluiting. Die zit er niet meer bij.
Verzenden of afhalen: kan beide (Noord-Braban)
Conditie (krassen, werking etc): hele nette staat. Her en der mini krasjes. Maar een paar keer omgehad.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1 no-date
Vraagprijs: (VAST!) 850 euro exclusief eventuele verzendkosten. Ruil kan evt, maar er is weinig in deze prijsklasse of lager waar ik blij van word. Geld er bij kan, mits het een hele leuke deal is. Bij ruil aanboden: verwacht een ‘nee’ dan kan het altijd meevallen. Graag concrete aanboden inc waarde, staat en foto’s.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.