Mijn laffe polsje speelt me weer parten, daarom onderstaande in de verkoop
Model: Hamilton Khaki Field Mechanical
Ref: H69439931
Uurwerk: handopwinder
Kaliber: H50
Gangreserve: 80 uur
Horlogeglas: saffier
Diameter: 38mm
Dikte: 9.5mm
Lugwidth: 20mm
Waterdicht: tot 50 meter
Aankoopdatum: 26-09-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): September 2024, zelf bij de juwelier gekocht. Hamilton geeft een garantie van 2 jaar, dit horloge heeft dus nog ruim een jaar garantie.
Factuur: zal ik op moeten zoeken.
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos (een van de scharnieren is lam) omdoos en garantiekaart etc aanwezig.
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden op risico en kosten van koper.
Conditie (krassen, werking etc): nagenoeg nieuw, ik kan geen krassen, putjes of wat dan ook ontdekken op het horloge, het saffier en de caseback. Het horloge houd goed de tijd en het opwinden verloopt lekker soepel. De Hamilton nato heb ik her en der gedragen, maar is schoon en verkeerd zeker in acceptabele staat.
Nieuwprijs: 625,-
Vraagprijs: 475,- inclusief verzekerd verzenden.
Ruilen: eventueel, tegen een Seiko Lord Matic 5606-7000 of een kleinere field watch in uitstekende staat. Uiteraard afhankelijk van de waarde van het ruilobject met bijbetaling van jouw- of mijn kant.
Heb je interesse, dan laat het gerust weten!
Ervaringen met mijn strapatsen vind je hier Lenny - 6 van Apeks
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal zojuist gemaakte foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.